SVE O IGRICAMA:

недеља, 25. јул 2010.

Gta San Andreas Superman Mod


GTA San Andreas Superman Mod:

Gta Sa. Superman Mod je veoma cool i mnogo olaksava igricu sa ovim modom mozete veoma brzo da trcite, imacete nadprirodne moci kao sto su mozete da letite ispaljujete moci i unistavate auta i jos mnogo toga...
Kada skinete ovaj mod sa interneta- Superman-a aktivirate sifrom BEKKNQV a kada ukucate sifru, Power punite na slovo N a na pritiskom shift i dodate c letite :D...

Ovaj Zanimljivi mod za gta sa. mozete skinuti sa sajta:

http://www.moddb.com/games/grand-theft-auto-san-andreas/addons/superman-sa-beta-v10

a ukoliko vam treba vise pomoci mozete naci na youtube

How to download a mod for gta sa. superman...

4 коментара:

  1. Анониман24. март 2012. 12:44

    e molim te olaksaj mi malo...ja ga skinem i instaliram..a kada udjem u igricu i kada ukucam tu sifru pojavi mi se neki u crno odelo...i swe zene dolaze k meni...
    Molim te objasni mi sta da radim

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24. мај 2014. 08:27

    moze li pomoc kako ide za letenje nesto nece mozes li da mi objasnis

    ОдговориИзбриши